torsdag den 17. januar 2013

Har du nogensinde hørt om EFT – ”Emotional Freedom Technique”



Det er et fantastisk redskab, til bearbejdelse af utroligt mange ting – jeg kan blandt andet nævne behandling af : 

Fobier, stress, barndomstraumer, lavt selvværd, præstationsangst, vægttab, indlæring, hovedpine og migræne, fysiske smerter, social angst, eksamensangst, panikangst, søvnbesvær, kroniske smerter, skam, skyld, sorg, flyskræk, højdeskræk, vandskræk, sceneskræk, angst for at tale i forsamlinger og meget meget andet.

EFT er helt uskadeligt, uden bivirkninger og utroligt effektivt.

Jeg tilbyder behandling og coaching, hvor jeg også bruger EFT i mit arbejde – Har du et problem du ønsker at bearbejde og gerne vil vide mere så kontakt mig på info@coachingkompagniet.dk.
Du kan også læse mere på www.coachingkompagniet.dk