onsdag den 10. april 2013

Bliver nødt til at dele denne udtalelse fra en af mine kursister

Efter afholdelse af kursus i "Salg, Markedsføring & Branding" for selskabsmusikere, modtog jeg idag dette opslag på min facebook profil.

Noget må være rigtigt i det jeg gør *S*


"Markedsføring - Branding - For musikere ? Ja ja da, lidt flere jobs kan man da altid bruge i disse tider.......MEN BRANDING??? Det er sgu da noget, Coca Cola gør. Hvor tog jeg fejl! Efter 2 dages seminar med Mikael Bødker Sørensen fra Coachingkompagniet er mine øjne i den grad blevet åbnet for de uudnyttede muligheder, der ligger her. - Det er nemlig mig, der har fået 2 jobs den første dag på kurset - Sådan! Mikael var virkelig godt forberedt og evnede i en sjælden grad at bringe sin viden i spil med afsæt i hver enkelt kursist. Mikael styrede os igennem processen så alle blev hørt - Direkte i sin kommunikation og i åben dialog. Og så gør det jo ikke noget, at han kender branchen indefra..............
Tak Mikael Tak DMF"